058-6883612

שעות פעילות: מ 9.00 עד 21.00

בסל: זה ריק

סכום: 0

כורסאות עיסוי

מהיצרנים המובילים בעולם

איך להיפטר מהרגשת מתח


העולם המודרני בנוי בצורה בה, כל יום כל אחד נמצא תחת השפעה של עומס פסיכולוגי. את גורמי גי

העולם המודרני בנוי בצורה בה, כל יום כל אחד נמצא תחת השפעה של עומס פסיכולוגי. את גורמי גירוי ניתן לפגוש בכול מקום, בבית, בעבודה, באוטובוס או בדרך, בנוסף לכל זה, אם יש אוטו פרטי, פקקים. דבר זה אופייני לכל תושב עיר. במוקדם או במאוחר, כל הנסיבות האלה מתחילות להוציא את האדם מן המסלול חיים השגרתי. נסיבות מתח מתמידות, אשר תורמות לירידה בהערכה עצמית או עצבנות אשר הופכת לחלק החיים. איך ניתן להיפטר מן המתח ורגשות שליליות על זאת נדבר במאמר זה.
קודם כל - יש לקבוע את הגורם למחשבות שליליות, לדוגמה, עלבון, הצקה, הוראות וגנוי מתמיד מצד ההנהלה או מישהו אחר. מחשבות והרגשות לא נעימות יצביעו על העובדה, שמעשה זה הינו מקור גירוי העיקרי.
שנית - יש לשלוט בקו במחשבה, לסנן ולסלק את המידע, המוגדר כזה שלא יהיה טוב להיזכר בו. יש לחשוב בדיוק להפך, להיזכר ברגעים בהירים ונעימים אשר התרחשו בחייך. זה יעזור לך לנסוג מן הנושא הלא נעים.
שלישית - שכנוע עצמי נגד הערכה עצמית נמוכה. הכרה ביתרונות האישיים, דבר זה יעזור לך להיפטר ממחשבות לא כשורות ולשנות את החיים בייסוד. שכנוע מתמיד ביתרונות כלשהם, צריך להתרחש רק באופן חיובי. ביטויים אותם יש להשמיע צריכים להיות להפך מן הסיבה, שבגללה נוצרה הרגשה של  הערכה עצמית נמוכה, לדוגמה: "אני תמיד נראה מצוין", "הצלחה תמיד לצידי" וכד'. בנוסף להצהרות האלה תמיד צריכים להיות מוכנים מספר נימוקים, כדי שיהיה אפשרי להוכיח את העמדה. צריך לומר את המשפטים האלה לא פחות מ 40 פעמים ליום, במשך של כל השבוע. לקבלה של יעילות מרבית, ניתן לערוך הדמיה של עתיד קרוב, בהיר ושמח.
אפילו במקרים כשים מאוד, כאשר נדמה לך שאין מוצה. זה לא נכון, אין למהר עם המסקנות, תמיד יש מוצא. סך הכל צריך להוסיף לחיים קצת חיוביות, עם התעלמות מן כל השליליות אשר נקראת מסביב.
את המתח או עצבנות ניתן להוריד בעזרת פסיכותרפיה במוזיקה, מוזיקה נעימה ולא מגרה, תורמת להרפיה. גם כן אפשר פשוט לטייל באוויר צח, ובקרוב מאוד החיים יהפכו לטובה.

רוי ניתן לפגוש בכול מקום, בבית, בעבודה, באוטובוס או בדרך, בנוסף לכל זה, אם יש אוטו פרטי, פקקים. דבר זה אופייני לכל תושב עיר. במוקדם או במאוחר, כל הנסיבות האלה מתחילות להוציא את האדם מן המסלול חיים השגרתי. נסיבות מתח מתמידות, אשר תורמות לירידה בהערכה עצמית או עצבנות אשר הופכת לחלק החיים. איך ניתן להיפטר מן המתח ורגשות שליליות על זאת נדבר במאמר זה.
קודם כל - יש לקבוע את הגורם למחשבות שליליות, לדוגמה, עלבון, הצקה, הוראות וגנוי מתמיד מצד ההנהלה או מישהו אחר. מחשבות והרגשות לא נעימות יצביעו על העובדה, שמעשה זה הינו מקור גירוי העיקרי.
שנית - יש לשלוט בקו במחשבה, לסנן ולסלק את המידע, המוגדר כזה שלא יהיה טוב להיזכר בו. יש לחשוב בדיוק להפך, להיזכר ברגעים בהירים ונעימים אשר התרחשו בחייך. זה יעזור לך לנסוג מן הנושא הלא נעים.
שלישית - שכנוע עצמי נגד הערכה עצמית נמוכה. הכרה ביתרונות האישיים, דבר זה יעזור לך להיפטר ממחשבות לא כשורות ולשנות את החיים בייסוד. שכנוע מתמיד ביתרונות כלשהם, צריך להתרחש רק באופן חיובי. ביטויים אותם יש להשמיע צריכים להיות להפך מן הסיבה, שבגללה נוצרה הרגשה של  הערכה עצמית נמוכה, לדוגמה: "אני תמיד נראה מצוין", "הצלחה תמיד לצידי" וכד'. בנוסף להצהרות האלה תמיד צריכים להיות מוכנים מספר נימוקים, כדי שיהיה אפשרי להוכיח את העמדה. צריך לומר את המשפטים האלה לא פחות מ 40 פעמים ליום, במשך של כל השבוע. לקבלה של יעילות מרבית, ניתן לערוך הדמיה של עתיד קרוב, בהיר ושמח.
אפילו במקרים כשים מאוד, כאשר נדמה לך שאין מוצה. זה לא נכון, אין למהר עם המסקנות, תמיד יש מוצא. סך הכל צריך להוסיף לחיים קצת חיוביות, עם התעלמות מן כל השליליות אשר נקראת מסביב.
את המתח או עצבנות ניתן להוריד בעזרת פסיכותרפיה במוזיקה, מוזיקה נעימה ולא מגרה, תורמת להרפיה. גם כן אפשר פשוט לטייל באוויר צח, ובקרוב מאוד החיים יהפכו לטובה.